egészség? ügy?

2009.09.25. 17:21

Kisfiam vasárnap hajnalban úgy döntött, megkezdi az anyjáról való leválást. Na persze azért még nem tartunk ott, hogy ez lehetséges legyen, először tán szülessen meg, tanuljon meg enni, inni, beszélni, menni, olvasni, írni, számolni, aztán kamaszodjon, nőjön a fejemre, kezdjen el sörözni és csajozni, és utána-esetleg-talán visszatérünk a leválásra. De nem most. Ezért be is feküdtem a legközelebbi kórházba, a megyeibe, itt a kecses Közép-Dunántúlon. Mindez történt hajnali ötkor, vasárnap, szülői és férji kíséret mellett. Az egyetlen normális orvossal akkor találkoztam, dr. S. aranyos volt, nyugtatgatott, csinált ultrahangot, írt egy tisztességes bejelentőlapot, és adatott valami altatóinjekciót meg vérzéscsillapítót. Ezután egész vasárnaptól csütörtök délig nem láttam olyan orvost, akit érdekelt volna, hogy mi van velem. Néha megkérdezték, hogy vagyok, aztán mentek tovább. Miután kedd délben elállt a vérzés, már többnyire a kérdést sem tették fel. És még ők voltak megsértődve, hogy távoztam a kórházból. Különösen dr. T, akit ebben a kórházban minden beteg úgy ismert, mint a mészárost. Arra kértem ugyanis az egyik nővérkét, hogy nem lehetne-e csinálni egy ultrahangot most, hogy nem vérzek, megnézni, hogy él-e még a gyerekem, mire dr. T félvállról közölte, hogy a beteg nem kérhet, az orvos rendeli el, hogy mikor kell ultrahang és mikor nem. Ekkor kezdtem el komolyan bőgni, persze a szobában, Férj rendes volt, vigasztalni próbált, én meg elhatároztam, hogy most azonnal elmenekülök erről a helyről, és ha csak nem lesz komolyabb baja a gyereknek a szülésnél, vissza se jövök. Jobb lesz nekem otthon szülni, a kicsi zöld szobában, dúlával, meg az ikerbábájával, nyugiban, távol a minősíthetetlen magyar egészségügytől.

A bejegyzés trackback címe:

https://hochma.blog.hu/api/trackback/id/tr931406878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása